January 25

Դիպլոմային ինքնաշեն խաղեր

Բովանդակություն

Ներածություն

• Ինքնաշեն խաղերի բնույթը և գործունեությունը եդեխաների կյանքում

• Խաղեր ( գործնական աշխատանք)

Ինչպես գիտենք, երեխաների կյանքում խաղն անընդհատ է, ամենուր։ Երեխաները աշխարհըճանաչում, յուրացնում են խաղի միջոցով, խաղը զարգացման բնական ճանապարհն է։ Ինքնուրույն խաղերից բացի երեխաները մասնաքցում են տարբեր  գործունեությունների մեջ, որոնց ընթացքում միասին պատրաստում, ստեղծում ենք խաղեր իրենց ձեռքով : Երեխաները սիրում են  խաղեր, իսկ երեխայի  զարգացման  գործում խաղի դերը  բավականին մեծ է։

Այժմ շատ է փոխվել ամեն ինչ և մի շարք զարգացնող ու հետաքրքիր խաղերն փոխանակվել են ագրեսիվ և ոչ զատգացնող խաղերի, այդ իսկ պատճառով ես մտածել եմ մի շարք զարգացնող և հետաքրքիր խաղեր։

Տարբերումենք միշարք խաղային ձևեր դրանցից մեկը դա ուսուցողական խաղնԷ  որըօգտագործվում է որպես ուսուցման և դաստիարակության միջոց:  Ուսումնական խաղի պետքէ  ունենալ այնպիսի գործունեություն, որի ընթացքում երեխաները ստանում են որոշակիգիտելիքներ և զխրգացում :  ուսումնական խաղը նախատեսվում է ուսուցանելու համար: Ուսումնական խաղերի նպատակն է ինչ որ բան սովորեցնել երեխաներին, մարզել ևզարգացնել նրանց մտավոր  որևէ մտավոր խնդրի իրականացումն է,խաղի կանոններիկատարումը նպաստում է մտածողության, երևակայության, հիշողության և այլ հոգեկանգործընթացների վրա: 

Հիմնական մաս

Ամփոփում

Օգտագործված գրականության ցուցակ


Posted January 25, 2023 by evgenianersisyan in category Դիպլոմային

About the Author

Եվգենիա Ներսիսյան, 18 տարեկան եմ, ապրում եմ Երևանում,սովորում եմ «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալրի քոլեջի՝ նախադպրոցական բաժնի 3 րդ կուրսում։

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*